Tuottavuus ja hyvinvointi: työsuojelun yleinen täydennyskurssi

14.11.2022, klo 11.00 - 18.11.2022, klo 12.30

Kurssi on tarkoitettu työsuojelun perus- ja jatkokurssin käyneille työsuojeluedustajille.

Kurssin tavoitteena on työsuojelutoiminnan kokonaisvaltainen kehittäminen. Tarkoituksena on tehostaa työsuojeluedustajien toimintaa ja osaamista työpaikan kehittäjinä. Lisäksi kurssi antaa välineitä muutoksen, hyvinvoinnin ja yhteistoiminnan hallintaan sekä työsuojelun kytkemiseen muuhunkin toimintaan kuten tuottavuuteen.

• nykyinen työ – nykyinen työsuojelu
  • muuttuva työ, muuttuva työsuojelu ja muuttuva lainsäädäntö
  • työsuojelun ja työympäristön vaikutus tuottavuuteen
  • työsuojelun toimintaohjelma, työsuojelutoiminnan kehittäminen ja työpaikkakohtaiset kehittämisohjelmat
  • järjestelmällinen turvallisuuden hallinta
Työnantaja maksaa palkan/ansionmenetyskorvauksen (työehtosopimuksen mukaan) kurssin ajalta sekä ateriakorvauksen opistolle, tai liitto maksaa kurssilaiselle opintostipendin. Liitto maksaa kurssimaksun, johon sisältyy majoitus, opetus ja jaettava materiaali sekä matkakulut, vain mikäli niitä syntyy, julkisten kulkuneuvojen taksojen mukaan tai omaa autoa käytettäessä vain auton kuljettajalle 0,23 €/km.

Tarvittaessa voit majoittua jo sunnuntaista alkaen. Siitä sinun tulee ilmoittaa etukäteen Kiljavan opistolle. Sähköliitto maksaa majoituksesi.