Sähköliitto tutuksi

1.10.2022, klo 00.00 - 2.10.2022, klo 00.00
8.12.2021, klo 00.00 - 12.9.2022, klo 23.59
Hei nuori tai uusi Sähköliiton jäsen! Nyt sinulla on mahdollisuus tutustua Sähköliiton toimintaan ja nähdä muita alan ammattilaisia rennoissa merkeissä. Tapahtuma on sinulle maksuton, eli matkat, ruoat ja yöpymisen maksaa Sähköliitto. Kaksipäiväisessä tapahtumassa teeman mukaisesti kerrotaan Sähköliitosta ja innostetaan aktiiviksi omalla työpaikalla, osastossa kuin liitossa yleensä. Osallistuja saa valmiuksia kehittyä osaajaksi.

Tapahtuma alkaa lauantaina aamupäivällä ja päättyy sunnuntaina lounaaseen. Matka- ja muiden kulujen korvaaminen edellyttää täysipainoista osallistumista kurssitapahtumaan.

Tapahtuman ilmoittautuminen on avoinna ilmoitettuun ajankohtaan saakka. Myös järjestäjän puolesta peruminen on mahdollista samaan ajankohtaan saakka. Osallistuja voi perua ilmoittautumisensa vähintään kolme päivää ennen kurssin alkamista tai toimittaa lääkärintodistuksen.

Tapahtuman tarkempi aikataulu ja muu ohjeistus (tai tieto perumisesta) lähetetään kaikille osallistujille, kun ilmoittautumisaika on päättynyt.

Sokos Hotel Aleksandra