Työsuojelupäivät

30.9.2022, klo 00.00 - 1.10.2022, klo 00.00
Työsuojelupäivät on kaikille työsuojeluvaltuutetuille ja luottamusmiehille suunnattu tilaisuus tietojen päivittämiseen, oppimiseen ja verkostoitumiseen muiden kanssa. Tapahtuma tarjoaa työsuojeluun uutta ja ajankohtaista näkökulmaa sopimusalasta riippumatta. Saat valmiuksia oman työpaikkasi työsuojelun kehittämiseen, sekä kuulet muiden työpaikkojen käytäntöjä ja puheenvuoroja. Tilaisuuden kouluttajina toimii eri aihealueiden asiantuntijoita.

Tapahtuma alkaa perjantaina aamupäivällä ja päättyy lauantaina iltapäivällä. Tapahtuma on sinulle maksuton, eli matkat, ruoat ja yöpymisen maksaa Sähköliitto. Matka- ja muiden kulujen korvaaminen edellyttää täysipainoista osallistumista kurssitapahtumaan.

Tapahtuman ilmoittautuminen on avoinna ilmoitettuun ajankohtaan saakka. Myös järjestäjän puolesta peruminen on mahdollista samaan ajankohtaan saakka. Osallistuja voi perua ilmoittautumisensa vähintään kolme päivää ennen kurssin alkamista tai toimittaa lääkärintodistuksen.

Tapahtuman tarkempi aikataulu ja muu ohjeistus (tai tieto perumisesta) lähetetään kaikille osallistujille, kun ilmoittautumisaika on päättynyt.

22.12.2021, klo 00.00 - 16.9.2022, klo 23.59
Sähköalojen Ammattiliitto