Ammattiosastot yhdessä

23.9.2022, klo 00.00 - 24.9.2022, klo 00.00
Tapahtuma on tarkoitettu kaikille ammattiosastojen toimihenkilöille, hallitusten jäsenille, luottamushenkilöille ja kaikille muillekin asiasta kiinnostuneille. Tapahtumassa käsitellään osasto- ja aluetoiminnan uudistuksen pilottihankkeiden esiin nostamia asioita ja hankkeesta kertyneitä kokemuksia. Osasto-ja aluehankkeen laajeneminen koko maata koskevaksi on myös osa vuoden 2022 toimintasuunnitelmaa ja liitolle vuonna 2021 valmistunutta strategiaa.  Käymme tilaisuudessa läpi toimintasuunnitelman perusteella tehtyjä toimia ja strategian toimeenpanoa osasto- ja aluetoiminnan viitekehyksestä käsin.

Tilaisuudessa käsitellään myös meneillään olevia sääntömuutoksia sekä uutta yhdistyslakia ja niiden vaikutuksia ammattiosastojen ja Sähköliiton toimintaan.

Tapahtuma alkaa perjantaina aamupäivällä ja päättyy lauantaina iltapäivällä. Tilaisuuteen on mahdollista osallistua myös etänä. Arkipäivänä järjestettävästä koulutuksesta maksetaan kurssistipendi ja -päiväraha, mikäli kurssille osallistujalle syntyy ansionmenetystä. Tuen maksaminen edellyttää palkattomuustodistusta. Tapahtuma on sinulle maksuton, eli matkat, ruoat ja yöpymisen maksaa Sähköliitto. Matka- ja muiden kulujen korvaaminen edellyttää täysipainoista osallistumista kurssitapahtumaan.

Tapahtuman ilmoittautuminen on avoinna ilmoitettuun ajankohtaan saakka. Myös järjestäjän puolesta peruminen on mahdollista samaan ajankohtaan saakka. Osallistuja voi perua ilmoittautumisensa vähintään kolme päivää ennen kurssin alkamista tai toimittaa lääkärintodistuksen.

Tapahtuman tarkempi aikataulu ja muu ohjeistus (tai tieto perumisesta) lähetetään kaikille osallistujille, kun ilmoittautumisaika on päättynyt.

22.12.2021, klo 00.00 - 9.9.2022, klo 23.59
Sähköalojen Ammattiliitto