Vakuutusyhtiö Kalevan kuolemantaitovalmennus

19.9.2023, klo 18.00 - 19.00
5.6.2023, klo 00.00 - 17.9.2023, klo 23.59
Oletko koskaan miettinyt kuolemaa? Toivottavasti se on sinulla vielä kaukana tulevaisuudessa, mutta juuri nyt on otollinen aika laittaa asiat kuntoon, ja turvata läheistesi arki myös viikatemiehen vierailun jälkeen.

Miten varautua kuolemaan niin, että varmistaa omien viimeisten kuukausien sujuvuuden sekä myös helpottaa jäljelle jääneiden läheisten taakkaa surun keskellä? Sähköliiton jäsenille järjestetään ainutlaatuisena etuna kuolemantaitovalmentajan ilmainen webinaari (kesto 1 h).

Webinaarissa kuulet mm. seuraavista asioista:
  • Miten valmistautua omiin viimeisiin vuosiin
  • Miten auttaa jäljelle jääneitä läheisiä pitämään arjen pyörät pyörimässä
  • Miten turvata lasten tulevaisuus
  • Miten suunnitella perintö ja sen verotus
  • Liittonne tarjoamat edut kuolemaan varautumiseen
Järjestäjä:
Keskinäinen Henkivakuutusyhtiö Kalevan kuolemantaitovalmentaja auttaa ihmisiä varautumaan kuolemaan. Kaleva on turvannut suomalaisten elämiä vuodesta 1874, ja olemme Suomen vakavaraisin henkivakuutusyhtiö. Olemme olleet Sähköliiton yhteistyökumppani jo 1980-luvulta. Sähköliiton jäsenet saavat kauttamme henkivakuutuksensa 55 % alennuksella.
Kalevavakuutus.fi

Tapahtuman ilmoittautuminen on avoinna ilmoitettuun ajankohtaan saakka. Myös järjestäjän puolesta peruminen on mahdollista samaan ajankohtaan saakka.

Tapahtuman kutsu ja muu ohjeistus (tai tieto perumisesta) lähetetään kaikille osallistujille, kun ilmoittautumisaika on päättynyt.

Webinaari